"בגלל מספר קטן של נדבקים לאחרונה": שוק "מחנה יהודה" נפתח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "בגלל מספר קטן של נדבקים לאחרונה": שוק "מחנה יהודה" נפתח

    לאחר מאבק ארוך ומתוקשר, שווקי הארץ נפתחו יחד עם הקניונים. ראש העיר משה ליאון הגיע לשוק "מחנה יהודה" שעמד בחזית המאבק מול ראש הממשלה ומשרד הבריאות ואיחל לסוחרים "פרנסה טובה"

    צילום: דוברות עיריית ירושלים
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר אישור הממשלה ומשרד הבריאות. היום (חמישי) בתום מאבק ארוך של אנשי השווקים בכל הארץ, נפתחו השווקים והקניונים בכל רחבי הארץ. גם השוק שעמד בראשו המאבק מול הממשלה "מחנה יהודה" פתח את שעריו, ראש העיר הגיע לשמוח יחד עם הסוחרים.

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון, ויו"ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, טלי פרידמן, הגיעו לשוק על מנת לסייע לסוחרים ולבדוק שהכל מתנהל כשורה ונתנו את האות לפתיחתו של השוק מחדש אחרי חודשיים כמעט שהיה ללא פעילות.

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר בביקור: "האמת שאני מתרגש הבוקר, מתרגש לעמוד כאן לפניכם סוחרי שוק מחנה יהודה ולאפשר את פתיחתו המחודשת של השוק, פתיחתו של השוק מתאפשרת בזכות מספר קטן של נדבקים בקורונה בעיר ירושלים בשבוע האחרון ואנו נמשיך ונעשה כל שנדרש על מנת למגר את נגיף הקורונה".

    ראש העיר הוסיף, "חשוב לי שתדעו, לא עבדתי לבד על פתיחתו של השוק ואני רוצה להודות לכל הנוגעים בדבר, החל מראש הממשלה בנימין נתניהו שהוביל את המהלך והשוק היה חשוב לו לאורך כל הדרך. אני מאחל לכולם פרנסה טובה וסומך עליכם שבזכותכם השוק יחזור להיות הסמל התוסס של ירושלים. שהחיינו שקיימנו והגענו לזמן הזה".



    0 תגובות